ღღღ*¤ô§ô¤*~ منتديات التميز ~*¤ô§ô¤*~ღღღ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღღღ*¤ô§ô¤*~ منتديات التميز ~*¤ô§ô¤*~ღღღ

مرحبا بك من جديد ، زائر في منتديات التميــــــــز

الرئيسيةبوابة المنتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

عفواً تم تغيير المنتدى الى

www.tamause.ql4h.net/vb

تدعوكم ادارة المنتدى عن المشاركة فيه... وشكرا

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا)

كاتب الموضوعرسالة
البرنس خالد عادل

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Stars6
البرنس خالد عادل

ذكر
موقع حضرتكـ : تاني بيت على ايدك اليمين
العمل/الترفيه : طالب
الرسالة : النت و منتديات التميز
الاوسمة : عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) 110
دعاء : عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Fp_oo210
المهنة : عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Studen10
علم دولتك : عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) 3dflag12
الهواية : عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Travel10

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Empty
مُساهمةموضوع: عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا)   عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 30, 2008 1:03 am

بسم الله الرحمن الرحيم

دلوقتى كل الناس بتحمل الالعاب عن طريق التورنت لانك بتقدر انك تنزلها اسرع بكتير عن التحميل المباشر ومن غير اى مشاكل مجرد انك تنزل ملف اقل من 100 كيلو بايت بس وتشغله عن طريق اى برنامج من البرامج المختصة وطبعا كل الالعاب الجديدة حتكون موجودة على الموقع بتاعناة مجرد متحمل ملف اللعبة اللى انت عايزها تعمل ايه بعد كده؟؟
عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Nourzithar-1146679199
افضل البرامج على الاطلاق Azureus وده يعتبر اسرع البرامج بس هو محتاج ان الجهاز يكون سريع شوية عشان لو حبيت تسيبه يحمل وانت بتلعب لعبه ولا حاجه ميضايقش والبرنامج ده تقدر تحمله عن طريق الوصلة التالية..........
حمل من هنا
بس البرنامج ده مينفعش يشتغل بعد التسطيب على طول لازم يكون معاه برنامج تانى اسمه JAVA والبرنامج ده تقدر تحمله عن طريق الوصلة التالية
حمل من هنا

حتطلعلك الصفحة دى دوس على المكان اللى بيشاور عليه السهم
عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Nourzithar-1146682176

اما بعد التسطيب للبرنامجين بالنسبة للتعامل مع البرنامج ده فهو فى منتهى السهولة

شرح البرنامج

لما تيجى تفتح البرنامج حيكون كده
واذا طلب منك انك تنزل التحديث ياريت تنزله هو حيكون مجهزهولك على طول
عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Wol_errorهذه الصورة تم تصغيرها تلقائيا . إضغط على هذا الشريط هنا لعرض الصورة بكامل حجمها . أبعاد الصورة الأصلية 783x579 وحجمها 31 كيلو بايت .عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Nourzithar-1146682358

طبعا عشان تبدأ تحمل التورنت تبدأ تفتح قائمة ملف وتعمل زى ما موجود فى الصورة بالظبط

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Nourzithar-1146682437

وبعدين حتظهر زى ما موجود فى الصورة بالظبط اضغط زى ما موجود بالظبط

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Nourzithar-1146680259

وبعدين تبدء تختار الملف اللى حتحمله بتاع اللعبة او الفيلم
حتظهر الصورة دى بعد لما تختار الملف................
وعشان تختار المكان اللى حتنزل فيه اللعبة مثلا تعمل زى ما موجود فى الصورة

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا) Nourzithar-1146680659

بس كده الموضوع سهل جدا جدا

https://tamause.forumegypt.net

عايز تعرف ازاى تنزل اى لعبة تورنت او ازاى تتعامل مع برنامج التورنت (ادخل هنا)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-